Spletna stran uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo in spremljanja statistike.
Z nadaljno uporabo spletne strani ali klikom na "Strinjam se", se strinjate z uporabo piškotkov. Splošni pogoji - Piškotki
11.10.2007

Reklamacije nadzemnih hidrantov IMP Armature d.o.o. Ivančna Gorica

Ivančna Gorica, 07.09.2007

Zadeva: REKLAMACIJE NADZEMNIH HIDRANTOV

Spoštovani!

V zadnjem času opažamo povečano število reklamacij za nadzemne hidrante, ki jih dobavljamo na slovensko tržišče. Iz pregledov in odpravljanju napak na terenu ali v našem podjetju smo prišli do ugotovitve, da so najbolj pogoste napake:

- Velika prisotnost peska in nečistoč (PVC kosi vrečk, les) v pretočnem mediju, ki povzroča poškodbo bata in preprečuje pravilno delovanje hidranta (v 98 %).

- Večkrat je prisotna napaka tudi nepravilna izvedba vgradnje hidranta in sicer izvedba drenaže, ki omogoča pravilno praznjenje hidranta.

- Na žalost moramo med napake navesti tudi nepravilno rokovanje s hidrantom in sicer uporabo prevelikih sil za zapiranje ali odpiranje hidrantov.

Te napake niso posledica slabe kvalitete naših hidrantov, temveč nepravilnega ravnanja pri vgradnji in uporabi hidranta. Odprave teh napak na terenu so povezane z določenimi dokaj visokimi stroški, za katere proizvajalec ne sprejema odgovornosti.

Zato obveščamo vse uporabnike naših hidrantov, da bomo pri rešitvi reklamacij pri katerih bomo ugotovili, da je napaka na hidrantu posledica zgoraj navedenih ugotovitev, te stroške prenesli na naročnika.

Dovolite, da vam glede na naša opažanja o vgradnji hidrantov na terenu svetujemo sledeče:

velikokrat se hidrant uporablja za izpiranje cevovodov, čeprav to ni njegova glavna funkcija. Za take potrebe obstajajo posebni hidranti, ki pa imajo seveda glede na zahteve in izvedbo izredno visoko ceno in se vgrajujejo na blatnikih (mesta za izpiranje cevovodov).

V slučaju, da za izpiranje cevovoda, vseeno uporabljate naše hidrante, upoštevajte naslednje:

- hidrant mora biti do konca odprt (ne uporabljajte prevelike sile za odpiranje)

- po koncu izpiranja zaprite hidrant z normalno silo. Če voda še teče, to pomeni, da se je v zapornem delu ujel tujek. Ne povečujte silo zapiranja. Hidrant

ponovno odprite do konca in ga nato zaprite. Po potrebi postopek ponovite večkrat. Osnovna zahteva je, da za zapiranje ne uporabljajte prevelike sile.

- V primeru, da voda še vedno teče je to znak, da je v zapornem delu ujet prevelik tujek. Hidrant je potrebno odpreti in odstraniti tujek.

- V kolikor je hidrant nameščen pri blatniku, bi bilo priporočljivo, da se hidrant odpre, odstrani notranja cev z batom in po končanem izpiranju zapre zasun in hidrant ponovno sestavi.

- Ponovno opozarjamo uporabnike naših hidrantov, da za odpravo teh napak ni potreben izkop hidranta. Te napaka se lahko odpravijo na mestu vgradnje.


Vodja sektorja kakovosti:
Vulič Zoran univ.dipl.ing.

Direktor podjetja

Marjan Kelvišar univ.dipl.ing.


Kontakti:

Aleš Černač, direktor
tel: 01 620 88 67
fax: 01 620 88 68
gsm: 040 206 562 ; 041 222 820
e-pošta: [email protected]

© eKomunala 2013